Take my hand

Just nu, behöver jag komma ifrån Dorotea ett tag känner jag, dock lär jag nog sitta kvar här ändå. Till helgen är det logen, funderar på att fara dit. Får se hur det blir med den saken! Dansgalan ännu nästa helg också, så får se (:
Blir man inte less på folk som försöker vara något dom inte är? Att folk kan förändras så mycket bara för att få andra nöjda? Det är något jag aldrig har fattat. Jag är riktigt less på allt som har med det där att göra och det finns en hel del personer som håller på så där. De är endast falska och jag blir bara irreterad så fort jag tänker på det. Så ska försöka låta bli att tänka på det!

Det är ganska kul att jobba på ICA ändå.. Idag kom det en pappa och son som då skulle handla, sen så hörde jag hur dom pratade med varandra. Då sa sonen "När ska vi börja köpa blöjor till den lilla bebisen? Då svarar pappan att det gör vi när bebisen har kommit ut".. det var lite småroligt faktiskt, kanske för att man var så himla trött också!

Har hunnit med en promenad ikväll också (: sen har jag tvättat löshåret. Vet ej hur det blev, men det hänger på min taklampa nu för att torkas, eller det är torrt redan.. haha ser läskigt ut!
Gjorde en spåkula idag.

God afton Matilda


Olika känslor varje dag gör dig trött. Ha tålamod med dig själv.
Denna förändringsprocess leder till positiva händelser.
Känns som att det stämmer in ganska bra just idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0