Underbart!

Så fruktansvärt skönt att helgen äntligen är här (:  Blir en veckas jobb till, vad jag vet nu. Hoppas på mer, men återstår att se :) Sitter och väntar på min bror och hans flickvän som ska komma och hämta upp mig och syster, vi ska åka till björksele för att träffa pappas släkt och så :) Får se om jag sover där, annars åker jag hem ikv! Hihi.
Ehm, jag lär ha ganska tråkigt om jag ska vara ärlig, så ni kan ju alltid smsa eller så :)
Jag just nu.  Inget speciellt men drar outfiten ändå pga lite att göra.
Kjol: Vero Moda
Linne: Gina Tricot
Cardigan: Vet ej
Leggins: H&M
Halsband: Lotta design
Armband: Day&Night
Örhängen: Gamla

Kommentarer
Postat av: Felicia Forslund

JA DE ÄR MYS!:]

2010-08-08 @ 17:34:43
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0