vill inte välja, vill ha det enkelt för mig.

Nu är jag i en fas där allt känns jobbigt, När det känns som alla hatar en själv. Har ni haft en sånn fas någon gång? En viss period som allt har varit så sjukt jobbigt. Ja , jag hoppas då att denna period snart är över. Jag älskar mina vänner så oerhört mycket och är evigt tacksam att jag har dom. Det är något som sällan tas upp, och ja. Man glömmer bort det helt enkelt!
Sen finns det ju även det motsatta könet som kan ställa till med lite problem lite nu och då, men inget speciellt. (Har ju vänner i motsatta könet också ju) HÖHÖ.

Dagen har gått bra, Började med typ Matte (går segt).  Idrott (teori) , engelska (ogilla), Svenska (skrivande) Gruppträning (kul! ) haha
Vi hade STEP på gruppträningen, vilket var riktigt kul! Dock är det jätte äckligt att man inte hinner duscha, eftersom vi bara har 10 min på oss innan bussen går så, men duschar hemma så :)
När jag kom hem, typ halv 6 eller så, tog jag mig ostsnichtzel men potatis och beasås! Muumma :D
Nu ska jag bara ta det lugnt, ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

VEM ÄRU DU HA PÅ G MATILDA?!??!

man bli ju nyfiken ;o

2010-09-01 @ 09:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0