63:an och jävligt less...

sitter på 63:an på väg hem nu, som är 1 h försenad eftersom det var nå krångel med bussen...
skit drygt, är så less just nu... kmr ju komma en jätte sent..
men skit samma :) har ju lite ström kvar på datorn och sitter på en bra plats tillsammans med sabrina.
slutade redan klockan 2 idag... vilket innebar "inget att göra" tid...
så jag och tove stack till Draggen :p men tog bussen därifrån in till stan,
gick runt där å dryga och sen gick jag till bussstationen och väntade i typ 3 h...
Köpte en korv i väntan, fast jag inte har råd egentligen..
det är helt tragiskt att man inte ens har råd med en korv... haha ? :p
anyway... ska ta bort fötterna från fönstret nu eftersom fötterna håller på att förfrysa haha!
Fyfaaan, världens mensvärk också
attans... denna dag har bara varit till besvär!
Men nu hoppas jag att allt ska gå bra... HOPPAS
leker i photoshop med denna bild typ hela tiden, skit kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0