Besök hos kusin och biltur med bror ;)

Vaknade vid 11 tiden, skönt! Sen duschade jag och sånt tråkigt :) tvättade lite kläder och shit.
sen gick jag ut och fotade hundarna, för mamma ville ha hjälp med det.
Efter det for vi till Therese :) Och träffade dom,  Thea och Neo är så grymt söta! :D muuuuchhh söta
Bror kom även dit, men sin pontiac ;) tönt!  han frågade om jag ville åka, ni vet den här repliken "ska du ha skjuts? ;) ;) " .. han är så jävla stolt över den där bilen, så hela vägen hem satt han och prata om  hur frän hastighetsmätarn va, fast en sak var ju ganska dåligt.. och det var ju att dämpningen inte funkade så jätte bra ;)
haha roligt iaf..
Just nu sitter ajg och funderar på om jag ska följa emelie till åsele eller hur jag ska göra..
beslutsångest, mysig (datanörd) hemma kväll eller åsele för att  umgås med emelie och magda.. HMMM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0