Dagen i stort...

Vaknade vid 08:30 ungefär, steg då upp för att göra mig i ordning (sminka, sätta upp håret och klä på mig)
Sen fikade jag och tittade på julkalendern :) Därefter skyndade jag mig till stadshuset
för att möta Emelie. Sedan gick vi till Norrlands operan och blev guidade runt där, vi var på studiebesök med andra ord... Det mest intressanta var att vara i rekvisitan! Fanns så himla mycket saker där, gamla som nya!
Därefter travade vi till skolan och trodde att vi skulle ha lektioner... men tydligen inte?
Iallafall gjorde vi klart allt jobb till redovisningen inför imorgon och det känns ju skönt att ha gjort det iallafall :)
Sedan gick Nina och Emelie men jag och Tove tänkte ta bussen :)
Tove insåg att hennes skor var håliga, så hon undrar om jag har en plastpåse... Hon ville ju inte bli blöt om foten.
Jag hade ingen påse, men då kommer jag på den smarta idén att jag har en binda i väskan (haha)
Hon stoppar bindan i skon och då slapp hon bli blöt.
När två kloka hjärnor slås ihop kan det inte bli annat än bra!
Bussen kom typ aldrig, så fick stå och vänta i 15-20 minuter, mindre kul det!
Sen stack jag hem :)
Fan vilket ruskigt väder det har varit idag, ingen höjdare! anyway...
När jag kom hem... Möttes jag av de jag bor hos släkt,
kändes lite konstigt och visste inte hur jag skulle bete mig riktigt men,
fick ju prata en massa med katjakaj så då spelar det ingen roll :)
Därefter åkte dom till flyget eftersom dom skulle till Stockholm och de är troligtvis framme nu också skulle jag tro!
Så jag har tittat på paradise hotell och lite av halv åtta hos mig...
Roat mig med att städa lite i rummet och packa väskan full!
För imorgon bär det av hemåt igen och nu får jag stanna hemma i 3 underbara veckor!
Vilket känns förjävla bra!
Mindre bra känns det att behöva bära den där stora feta väskan + dator väskan till skolan och sen till bussstationen igen imorgon, jag hoppas på bättre väder annars vet jag inte vad jag tar mig till!
Nu ska jag nog hoppa ner i säng och sova i min ensamhet :)
Så underbart skönt att vara hemma själv för en gångs skull!
Puss på er och sov så sött :)
Redigerade en bild på systeryster :)
Fixade hyn och tog bort lite färg!
Saknar denna plutt också ju, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0