"Den största lyckan är att veta att någon behöver en."

"Den största lyckan är att veta att någon behöver en."
är så jävla sant....
finns ingen bättre känsla än när man vet att det finns någon som behöver en.
Helt galet skön känsla ;)

En mindre skön känsla var imorse när jag vaknade...
Igår innan jag gick och la mig släkte jag julgranen, jag är hemma själv så jag är säker på att jag gjorde det. Men imorse när jag skulle gå till toan så såg jag att julgranen lyste...
Det måste spöka i lägenheten, eller något annat liknande!
Spännande ;) haha!

Just nu sitter jag på skolan, brevid mentos och dricker cola...
Vi har fått lyssnat på före detta JB elever och det var super tråkigt...
Nu har vi rast, väntar på att klockan ska bli lunch :)
Denna vecka har varit ovärd som fan, men ganska chill ändå.
Ikväll återvänder jag till älskade Dorotea och blir där i hela 3 veckor.
Underbart, längtar till julafton som ett tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0