Gårkvällen bestod av?

en himla massa :p
Käkade revbens spjäll och massa gott tillsammans med familjen.
Därefter följde jag med emelie och viktor till åsele, ragga runt där :p
sen for vi till sötmagda! Fick glögg och rulltårta där :D mys! Såg någon as bra film,
så när vi viktor ringde emelie att vi sku komma ut, ville vi hellre sitta kvar å kik klart på filmen!
men icket... Blev att vi for till vmina :p
Va ute å gjord vmina osäkert? eller ;p haha...
Alltifrån att bära en full kille ner för en brant trapp och försöka få upp han i sängen till jag vet inte vad :p
var där hela natten iaf :p sen somna jag i bilen, vaknade när vi var hemma i risnäset och då var klockan 06:22...
kom in i huset, där står pappa och kokar kaffe.. Frågar vart fan jag har varit hela natten?
haha jag frågan är ju :p  Nu har bror köpt en ny skoter, finskotern! Vill ha :)  men får nog inte ens provkör 'n ens!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och packa väskan, idag blir det återigen Umeå..
Har 2 veckor kvar av skolan, känner på mig att detta kommer bli dryga veckor.. men får härda ut! :p
nä så här blir inga barn gjorda! hejveji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0