Hangover....

Ikväll har jag lagat middagen och blev köttfärssås med spagetti....
en fråga, varför är spagetti så svårt att koka? jag lyckas alltid bränna skiten...
Därefter satt jag vid datorn och snackade med Cathrine om nyår och sånt..
Har fortfarande inte bestämt mig angående nyår :p
Sen hjälpte jag till att julpynta här i lägenheten, klädde granen och sånt skoj :)  mys på hög nivå!
Blev duschen sen och därefter städade jag garderoben och insåg att jag hade mer kläder än vad jag trodde..
CHOCKAD!
Nu har jag just kikat på bonde söker fru som för övrigt är ett jävligt bra program också!
Så jävla roligt program...
Den där jätte fula tanten som ville hitta kärleken, kobonde eller något..
hon valde en kille hon ville resa med haha... och han fick inte ens en kram..
man ba, oh kärleksfullt :)
Nä nu ska jag göra något tråkigt haha..
hejdå pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0