Heeyyyy theereee

Mamma flinade när jag började prata om det stora paketet :)
Nu är hon busted som fan och jag är as taggad på ny gitarr!
Fast jag tycker paketet var lite för lätt för att det skulle vara en gitarr..
jag som inte ville veta vad jag skulle få... hoppas på att det inte är en gitarr nu då..
fast ändå hoppas :D
haha ok, ni fattar...
Btw, så har mina planer för nyår förstörts totalt.
Så dom enda planerna jag har nu, är att sitta hemma i Risnäset och ruttna jävel.
Känns förjävla kul :) Men kanske måste göra det någon gång också?
Dock kan jag göra det när som helst förutom på nyår... blähä.
Jaja, får väl se vad som händer och sker.
Alla andra ska ju bort, så får nog festa SOLO så att säga.. :(
usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0