hej, hejdå

jag känner mig extremt misslyckad och tänker inte satsa på något i livet.
Oavsett vad, det spelar ingen roll..
Hur mycket man än vill något, så går det aldrig som man har tänkt.
Det går aldrig som man vill, när vill som mest.
Jag vågar inte chansa, när risken för att förlora är så stor.
Så här vill jag inte ha det, men kommer nog att få leva med det hela mitt liv.
Jag vill också hitta en egen lägenhet nu...
Jag klarar inte av detta, vill vara i min ensamhet och bestämma över mig själv.
Bestämma när maten ska lagas, när saker och ting ska ske, hur saker
och ting ska ske och allt där till...
Nu är jag lagomt less på allt och vill helst ha jullov och ha det i minst 1 år till..
helt sjukt vad jag hatar mitt liv just nu, åh...
Allt som vill mig illa, kan dra åt helvete...
Likaväl som människor och händelser.
Aldrig mer vill jag luras... men tro på fan att jag blir det.
Grundlurad imo...
Åt helvete....

Har iallafall hunnit ut och åka "den nya bilen"..... For till Anton och Lisa, surra lite med Lisa..
sen drog vi på okQ8 och hyrde filmen "bröderna karlsson"... vilket jävla film..
jag vet inte om det är den som har förstört mitt humör eller om det är syrran..
men något är det iaf.
Käkat grönsaker, chips och dipp med familjen...
Filmen var bra, men jag fick damp hela tiden...
eller vadå fick? Jag har väl, som alla brukar säga..
nä vafan nu ska jag inte låta detta gå ut över alla er igen..
så yey, peace....
jag ska dö, puss

Kommentarer
Postat av: therese

kom ihåg att de är inställningen som gör allt. om du tror att du kan klara av saker, då kan du. bara att hålla huvet högt! det löser sig ska du se!

2010-12-12 @ 21:07:18
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0