hur ska detta hanteras, hur ska det hanskas.

Dagen började med 2 h skola, slutade 11:30... sen gick jag och tove å käka köttfärssås och spagetti ;p höh.
Sen gick vi ner till stan, as skönt väder är det ute också! :)
Gick runt där och flummade runt, sen gick vi på classes... där hittade jag ett usb minne!
Nu har jag fört över lite bilder till det så jag får lite mer plats på datorn.
Vi satt mest och chillade på mvg, typ halvsov! båda var jävligt trötta..
Fast jag är jätte trött än...
När jag kom hem tog jag och bäddade rent sängen, diskade och städade lite...
var på sånt städhumör så!
Försökte få igång tv:n... men förstår inte hur man gör... visste inte att jag var så osmart som jag tydligen är ;p
Nu ligger jag i min mysiga säng och ska titta på kenza&tyra show, love it!
Väntar även på middagen som är kycklingwook... ganska gott, men är jätte mätt så vet inte om jag ska äta.
Jag kommer nog somna i vilken sekund som helst, vilket skulle vara jätte skönt.
Om inte det händer, så ska jag sova jätte tidigt ikv, typ 7... :p
Vet inte om jag håller på att bli sjuk också, så kanske blir hemma imorgon. fy :p
Får åka bil hem på fredag iallafall vilket är superskönt!
På tal om fredag, vilka ska ut?
Funderar på att fara ut och roa mig på fredag, men får se om orken finns..
just nu har jag inte ork till något alls, har gjort mitt för idag känns det som!
Vill hem och vill att nästa vecka ska ha passerat så man får det efterlängtade jullovet någon gång!
Ser att jag har skrivit ganska långt nu, så ska väl börja avsluta detta inlägg...
Skriver väl kanske något mer innan jag viker ner ögonlocken! Om jag hinner vill säga.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0