Kladdkaka och sånt mys!

Efter maten satt jag mig vid datorn och såg att sabrina var inne på msn,
skrev och frågade om vi sku hitta på något :)
Så jag bakade en kladdkaka, händig som man är och sen hoppade jag in i duschen!
När jag hade duschat klart satt jag mig i massage stolen, fan va skönt!blev alldeles trött i ryggen höhö!
Sen kom sabrina, vi fika och pratade av oss lite :)
Vi får ju åka bil hem på fredag, så himla skönt! Love it!
Får se om det blir utgång på kvällen också :) återstår att se!
Nu har sabrina precis farit, så jag ska väl hoppa ner i säng tror jag!
Men denna dag har varit sämst, bortsett från att få ha träffat sabrina då :)
Skoldagen sög och blablablabla..
byebye sov gött

Kommentarer
Postat av: Sabrina

tack för god kladdkaka och för övrigt trevlig kväll!

vi borde göra det oftare eftersom vi bor så pass nära :]

2010-12-08 @ 12:10:08
URL: http://sabriinaJ.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0