Kvällens händelser?

Inga händelser alls.
Tittat på tv med mor och far,
käkat popcorn med mor.
käkat choklaglass med mig själv
och frossat sönder.
Gott var det, nu vil jag simma 5 mil och kanske vara nöjd över
min insatts... men tror jag ska sova istället.
Har suttit och msn:at med Kim, söt pojke det där :D
Annars då?
Jag är sur över att jag har hittat paketet, vill inte se det.
Jag bråkar med syster, men vi blir vänner snart.
Hon kommer ju hem imorgon,
Snart julafton och då ska man ju vara trevliga mot varandra?
Oduschad och jävlig.
Har strosat runt i lila långkallingar och en vit t-shirt hela dagen och
försökt ta mig till duschen.
Istället ska jag hoppa ner i min renbäddade säng och drömma sött.
Händelserna på nyår har det inte skett något förändring på.
Får se vad som händer och sker helt enkelt :)
"I loved you first" - samson

sötaste sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0