Nattinlägg

sitter här klockan 02:00 och skriver ett helt ovärt inlägg egentligen.
Tänkte bara skriva av mig lite innan jag ska sova :)
Denna kväll började med att jag och lovisa lekte med webcamen på mammas dator,
sen åkte vi in till Dorotea med Viktor & Emelie.... i bilen fanns även Jonte.
Surrade en hel del, sen skjutsade vi hem Lovisa :p
Därefter ner på byn igen, sen hem till Jonte...
Där chillade vi mest bara :) jag satt och pratade med Julia och David, vi tittade även på
"jägarna", usch vilken hemskt film... blir typ rädd den :p
Har precis kommit hem, efter en ganska trevlig kväll :)
Tog ur tvätten ur tvättmaskinen också, eftersom jag hade glömt det innan vi for.
Den var ju nästan torr nu när jag tog ut den, haha wops!
Nä nu ska jag tvätta bort sminket sen ska jag banne mig sova :)
detta är då mina favorit ord på facebook... haha!
kolla det där "plus några udda ord som du har slängt ur dig"
låter allt annat en positivt haha!
Nä nu ska jag sova :) natti!

Kommentarer
Postat av: gud den allsmäktige

naw, emelie<3

jag ska också försöka leta upp den där skiten, hehe

2010-12-19 @ 13:33:20
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/
Postat av: julia

min kladdkaka va awesoome, å du skrev inte om den :(::(:(

2010-12-19 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0