Nu står jag inte ut längre...

Nu orkar jag inte följa det där satans schemat på bloggen... vill skriva om det jag vill...höhö...
Igår blev det bil hem till älskade dorotea, gick fort så var hemma vid 6 redan :)
Därefter duschade jag och sånt tråkigt :p
sen for jag ut me emelie å dom...
Ganska ovärd kväll,
Mitt mående idag är väl inte det bästa och känner att jag ska ta det lugnt ett bra tag framöver nu..
Hade ju lovat mig själv att inte dricka något innan nyår, hopsan! ....
Ikväll tänker jag endast ta det lugnt,
jag och min familj var tänkt att åka till morbror, men visade sig att dom inte var hemma.
Sen var vi tänkt å hälsa på nå släktingar men dom har fullt upp!
Så det blir nog hemma :)
Mamma och pappa är nyhemkomna från Krokom och har köpt en ny bil!
Eller en gammal ny bil :) höhö..
nä nu ska jag kika efter lägenheter puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0