Ny klänning, svartare hår och färdigpackat.

Imorse vaknade jag vid 12 tiden :P
Då gick jag direkt ner till tvättstugan och stoppade in en maskin tvätt.
Sen gick jag upp till övervåningen och började färga håret.
Nu är jag iaf svart i håret och det skulle jag ha varit tidigare också
men blev missat på massa ställen, så såg typ ut som en leopard.. nej men ah
Nu äre bra iaf :P
Har även packat det mesta till imorgon och nyår :p  Så...
Allt blev inte som tänkt, men det här går väl bra det med.. får man hoppas :P
Köpte en ny klänning i Umeå i måndags..
vet inte om det blir den på nyår :p men får väl se.
syns typ inte så bra :p men svart ären iaf, ovanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0