Oj, dålig uppdatering känner jag.

Helluuu :)
Dagen har bestått av en hel del.
Vaknade klockan 06:00 imorse och måste säga att det var tungt!
Stoppade i mig en banan, sen åkte vi till Umeå :)
Mamma körde ganska lugnt för det var dåligt före osv.
Vi stannade till i Vännäs för att fika lite frukost.
Därefter åkte vi in till Umeå.Gick in på K-rauta för att pissa (om någon är intresserad)
Sen letade vi åt en lägenhet vi skulle titta på :)
Var bus enkelt ;)  Mamma har dock inget centralsinne(?) om det heter så.
Har hon varit på en plats, glömmer hon bort hur man tar sig tillbaka, glömsk!
Iallafall, väl där.
Möter vi hyresvärden och vi tittar runt lite,
Huset var jätte fint och trappuppgången med :)
Dock var lägenheten lite, ostädad om man kan säga det fint haha :P
nej men det var dyngiga kalsonger och snusdosor, damm, disk och massa annat över hela lägenheten.
Toan var jätte ofräsch osv. Men den killen som bor där nu,  ska väl ta bort det.
Hoppas jag! Jag tänker då inte börja städa det första jag gör.
Annars såg lägenheten bra ut :)
Så nu blir det flytt lämpligt till skolan börjar igen!  Känns kanon bra :)
Är inte så värst långt i från centrum heller, plus att en klasskompis bor 3 gator bort och
ja det känns bra helt enkelt :)  Hoppas på att få det fint bara!
Och att jag trivs :) men det tror jag nog.
Sen for vi till strömpilen, gick runt och kika lite snabbt.
Jag köpte en klänning (ksk till nyår) vet ej, och lite nya leggins :p
Sen gick vi till elgiganten och köpte en micro till mig ;) haha!
Därefter blev det rusta, där vi köpte lite smått och gått till lägenheten.
Bland annat en toa matta (svart) Sen en dörrmatta (svart)
Sen insåg jag att resten vi hade köpt gick i rosa eller lila, men det är ju fränt ;)
Därefter körde vi till Vännäs, kollade på lite möbler och sånt.
Men vi får låna dom, eller ja det är min farbror som lånar ut dom :P
Än så länge har vi bara lånat ett matbord + fyra stolar och en fotölj.
Ryms ju inte så mycket i den där lägenheten :) haha. Söt som den är.
Fikade lite, sen åkte vi hem till Dorotea.
Nu sitter jag bara å chillar och undrar varför jag bara fryser om mitt lillfinger på den högra handen?
Resten av fingrarna är varma, konstigt!
Detta är då planlösningen på lägenheten eller vad man ska säga.
Jag har ritat den själv, haha duktigt va ? ;)
Så toan ser gigantisk ut och likaså hela lägenheten, det är absolut inte stor.
LITET som fan, men mysigt tror jag att det kommer bli :)
btw, vi köpte två ekfärgade hyllor (lite smalare)
Och jag fick en idé om att ställa dit två LP skivor med fodral.
Har letat upp några snygga nu ikv, så bara jag får ta dom för min snälla mamma ;) ;) blink blink*
Så blir det nog dom :) NICE
Vill dit och fixa massa nu,
Nej vad tråkigt inlägg.. jag är bara så glad :)
Dock lite konstigt med duschen, menmen skit samma :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: nina

vars ligger den? :D

2010-12-29 @ 12:49:11
URL: http://ninablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0