Om mig:

Ida Matilda Söderberg Vem är jag nu då?
Det fula är att jag knappt kan svara på det själv, jag vet inte riktigt var jag har mig själv längre.
Är extremt vilsen i mig själv men vill försöka fixa det på bästa sätt!
Är 16 snart 17 år gammal och är uppväxt i Dorotea, västerbottens län. Där trivs jag som bäst, men går nu skola i Umeå. Estet, musik eftersom jag älskar allt som har med sång att göra.
Tycker om att vara ute och roa mig. Har också underbart fina vänner, de är inte många men dem bästa.
Under veckorna lever jag just nu med två bekanta till mamma och pappa, eftersom jag inte har hittat någon egen lägenhet än. Jag letar som ett tok och på helgerna lever jag tillsammans med pappa,mamma,anton, lovisa och petter. Vi äger 3 hundar och en katt :)  Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mig men jag är en ganska vilsen person, vill alltid prestera det bästa... men ibland funkar det inte. Jag är rädd för kärlek och relationer över huvudtaget ex: Om jag börjar få kontakt med ngn person Kille som Tjej... så slutar det alltid med bråk, för att jag säger ifrån och är rädd att misslyckas. Dock misslyckas jag ju ändå :p lite fail.
Jag tar sällan in "nya" personer in i mitt liv och det är något jag inte är stolt över.
Använder ofta uttrycket "JAG HATAR H*N!"... Fast jag egentligen inte hatar någon...ganska onödigt.
Tar mina nära och kära i första hand.
Ja det var om mig, jätte intressant va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0