Som jag hade dig förut

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men e livrädd att fastna här
nu kan det vara försent, att säga som det är.

Vad har gått snett?
Jag känner mig tom inombords utan dig...
Det är kanske detta som kallas livet,
allting har ett slut.
Men varför var det tvunget att ta slut på det här sättet?
Jag är helt vilsen och förstår ingenting egentligen.
Utan dig, är jag inte mig själv.
Med dig, mår jag bra.
Kom ihåg att du gjorde mina dagar och att jag alltid kommer sakna dig.



Ikväll ska jag till kyrkan med Mamma, så himla mysigt!
Vi ska titta på julkonserten som är där ikv.
Snart är det julafton och jag njuter varje minut just nu.
Nora igår.

Kommentarer
Postat av: nina

melissa horn och lars winnerbäck! den låten är så bra!!!

2010-12-19 @ 22:38:33
URL: http://ninablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0