thought...

Tjenareeeeeee,
Just ätit en macka och sitter och dricker sockerdricka ;) "mjukstart"
Jag vaknde redan vid 9 idag, sjukt tidigt och nu är jag galet trött men
det skit  man väl i.
Har ju duschat och sminka mäh, måla nagla o allt gud vet vad...(onödigt)
Måste också tillägga att beyoncés parfym luktar gudomligt! :D  love love love! "heat"  eller vad den heter.
Emelie, viktor och hanna kmr och hämtar mig vid 12 antar jag ;p
sen åker vi till Vilhelmina och köper lite schweppes, nej men haha. dricka.
och sen åker vi nog till saxnäs ;p
Just nu är jag ganska jävla otaggad... men det blir säkert bra, host*
haha.... min väska väger ton,
man kan ju undra varför.. drygt! Hoppas på att den är lättare på lördag, när vi åker hem.
Nu ska jag packa ner det sista sen vänta på att dom ska komma :)
Och sen åker vi.
Kan ju passa på å önska er ett
i seeee yaaaaaahhhhh, nej men gott nytt år :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0