Vad händer idag?

Ja, vad händer idag?
jag har faktiskt ingen aning.
Ska väl hjälpa till att steka julskinka, nog för att det bara är att stoppa in den i ugnen och så
men ja :) blir väl typ det skulle jag tro,
Ska gå och duscha alldeles strax också, när jag har fått orken
Vaknade ju trots allt för 30 min sedan, så tar det lugnt nu :)
Kanske blir en promenad med hundarna, jag får se helt enkelt!
Nu ligger jag i soffan och tittar på brooke knows best (stavning)
Det är dock ett gammalt program, så ska väl snart börja zappa (för den som bryr sig)  haha!
Nä jag skriver nog lite mer senare idag :)
Ksk går ut och fotar senare idag också men vi får se!
Det är mycket "ksk ska" idag, så troligtvis blir det ingenting alls!
svammel svammel*
Byye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0