as the wind whispers in my ear

jag har haft en underbar helg med min vän Cathrine i helgen.♥
Vi har bara myst på, och slöjat. Sovit, ätit, sjungt, spelat GH, spelat en massa kortspel också! :) Kan ju börja med att berätta att när vi skulle spela kort så spelade vi bland annat stress och 7up. Men vi skulle också spela dyngtunna, vi funderade länge på hur man spelade det. Men tänkte sen att det blev säkert roligare om man kom på egna regler.Men kortleken tog aldrig slut, så vi gav upp..Om det är någon som vet hur man spelar dyngtunna, så kan ni jätte gärna få skriva det :)eller förklara det i verklighet istället! haha, lite småroligt.

Från Fre-Lör var vi Flyn, myste med Elias och hennes familj :)
fick god mat, god sömn, och mysiga promenader.
Från Lör-Sön var vi i lägenheten. Där gjorde vi massa mysigt, och mådde gott helt enkelt.
Sjöng singstar mitt i natten, kom sedan på att man kanske inte fick sjunga så sent.
Vi snarare skrek ju, men men. Vi spelade som sagt GH också, kort osv.
Gick till pream, köpte chips och trocadero ♥
Dansade till Elvis (oseriöst dock) , lyssnade på Calle Kristiansson.
Haha, vi försökte även likna "brooke knows best"
Men vi lyckades tyvär inte!... hehe .
Oj detta blev ett långt inlägg.
Men ska bara berätta vad jag har hittat på ikv.
Jag har faktis städat mitt lilla rum, bäddat rent i sängen & städat garderoben för ovanlighetens skull!
Har även hunnit med lite skolarbeten tidigare idag, känns bra att ha det bortgjort!
Imorgon är det musikprov som gäller :) går nog bra tror jag! :)
Nu ska jag lägga mig i min nybäddade sköna kalla säng!
Sov så gott :)
Och hoppas du orkade läsa detta! <3

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Måste göras om snart :D älskar dig bästa vän<3

2010-03-03 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0