....

ingen fantasi till rubriker.
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg!
vår snöskulptur vann iallafall :) vi fick 1000 kr. alltid bra med pengar till klassen.
Efter att vi hade varit på torget, gick vi upp på mb och fikade. winebröd&trocadero.. mums! :)
sen gick vi ner till korvvagnen, och började sälja korv.

på hockeyn vann iaf Åsele med 6-5. Otroligt jämt var det i år! tillskillnad från dom tidigare åren :) hehe!
åkte sedan hem, käkade. Blev pizza.. kebabpizza, från Laguna. eller vad det nu heter nu ;p
iaf så måste jag säga att Ankis kebab pizza och kebabrulle är tusen gånger bättre!
efter det så la jag mig i sängen och kikade på TV! på någon bra film, minns inte vad den hette ;p.
Gick sedan och duschade, och du sitter jag här? iprincip.
tror att jag ska lägga mig snart, blev trött. Och måste sova ut, så jag klara nationella till veckan! sjukt nervös.
så här ensam har jag nog inte känt mig på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0