Förvånar mig själv.

en sak som verkligen förvånar mig själv är att jag aldrig har varit rädd för sprutor, nålar eller något sånt.  Det är ganska skönt att veta det, ifall man skulle få diabetes eller något.  Inte för jag nu hoppas att jag får det men.
Ikv har jag färgat mitt hår, nu är det mörkare :) men det är så här jag vill ha det! Mörkbrunt, men en nyans av rött. Tog även hål i brosket i örat precis. Det gjorde ondare än väntat. Men det gick bra ändå :) hihi!
Imorgon är det skola, så jag hoppar i säng redan vid 21.00 ikv. Vilket är ganska skönt. Och snart är det lov, i en hel vecka. Det ska också bli väldigt skönt. Får se vad jag hittar på :) kanske åker till Umeå en sväng. Om jag fixar boende vill säga :)
har lurat mina vänner att jag har förlängt håret idag :)  haha. Riktigt kul!
Men så är det när man är lättlurad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0