Framsteg.

jag har nu lärt mig walking in memphis på piano.
känns bra, dock är den inte så svår. Men jag är nöjd med det lilla man lär sig,
man kan ju inte lära sig allt på en dag? eller hur ? :)
Jag känner att jag vill jobba med musik, hur vet jag inte. Jag behöver inte vara kändis, eller synas i tv. Jag behöver inte ens vara artist, men det känns som om jag skulle vilja jobba med dom som vill komma någonstans i musik. Men det lär ta ett tag. Först ska jag gå omvårdnadsprogrammet i Vmina.
detta är ju bara drömmar, och drömmar är alltid drömmar. Dom går tyvär inte alltid i uppfyllelse.

Ikväll har jag faktis pluggat lite årtal till So:n. Men sen kan jag nog inte så mkt mer. Jag ska verkligen göra mitt bästa på provet imorgon, men jag har ingen ork kvar till att plugga. Så det får faktis gå som det går.
Har även bakat lite chokladbollar :) Som uppskattades av bror P, som är ganska ovanligt. Annars har han alltid något att klaga på, haha!

Hela eftermiddagen på skolan var på MB, och lyssnade på föreläsning om internet. Mycket intressant faktis, och det får ju en att faktis tänka till. Jag brukar tänka efter vad jag gör på internet. Men ja, det kan ju gå illa ändå.
nu ska jag hoppa i säng, upp en tidig morgon ännu en dag. Men snart är det helg :)
som ska tillbringas med bästa C! ♥
Detta blev ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa!
sovgott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0