ganska less för tillfället!

på både det ena och det andra!
jag är sjukt less på skolan och har inte så mkt kvar att ge.
Känns som om att mina betyg kommer att åka till 165 och att jag inte tar mig in!
men jag får hoppas att det inte är riktigt så illa.
det andra är att man aldrig vet vem som hugger en i ryggen. Jag kan inte riktigt nämna någon speciell, men jag känner mig ändå sårad och less.. men det kanske bara är en känsla? (: vi får hoppas på det!

PROV framöver:
So:3 prov (kommer inte ihåg datum) + fördjupningsuppgift.
Mu: 2-4 prov (om några historiagubbar)
No: 1 prov (elektronik Kemi, eller vad det hette)
Svenska nationella nästa vecka
det är inte tanken med att det är ganska mycket prov som ska göras som gör mig less.
Utan det är So:n, den känns jobbig och besvärlig. Helst när man inte förstår något!
  • Klassresa till Göteborg
  • Sportlov
  • Påsklov
  • Nästa Dans
  • Sommarlov
  • Åselemarknad
  • Börja om på ny kula (ny skola)
  • Få mina linser & mina pengar
  • Få sommarjobb!
så otroligt mycket som jag vill ha just nu!
framförallt Linserna, Pengarna & sommarlov!
angående linser, så ska det förmodligen va fixat någongång i sommar.
jag hoppas och längtar något så otroligt!

Kommentarer
Postat av: Rebe <3

vännen,

jag vill träffa dig och prata om det här...

för jag orkar inte ha det så här....

<3

2010-02-02 @ 19:34:32
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0