Ingen rubrik.

har ingen fantasi för rubriker.
just nu sitter jag på tyskan och har precis skrivit klart min uppsats.
Känns bra att ha gjort den klar, nu ska jag börja översätta en låttext :)
jag hoppas att det går bra med den också!
ikv vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske åker in till Dorotea och kollar läget på uc...
coolt det där lät ;)  hehe..

-24 grader ute.. så blir troligen inte att åka skidor på idrotten!
jag hoppas på det också :) som jag sa i förra inlägget.. jag hatar skidor! hehe

nej! måste återgå till skolarbete!
ni får ha det så bra sötnosar :) puss



om du inte följer min blogg redan, så kan du gärna lägga till mig på bloglovin' :)
det gör du genom att klicka på knappen i menyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0