Let it be

dagen har varit bra :)
hade musikprov, som jag endast fick 1 fel på. Nog för att det inte var så svårt då.Men men! :) känns bra iallafall.. Ikv ska jag plugga litegrann på Kemin.Har prov på Fredag. har även engelska läxa tills på fredag, får väl se om jag klarar det ;p
Imorgon är det innebandycup på skolan. Funderar på att vara "sjuk".. orkar verkligen inte kliva upp 06:15 endast för att vara med och spela innebandy en hel dag?.. då är det väl lika bra att vara hemma. Tycker då jag, men det är vad jag tycker ju nu. Imorgon då jag vaknar, kommer jag liksförbannat att kliva upp & spela innebandy. Men man får ju röra på sig iallafall ;) haha!

puss hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0