Matilda Fiiixare

ikv har jag varit hos Rebecka, vi har gått ner på Ok och hyrt två filmer. Skrattat, pratat, tagit massa kort.
Som kommer upp på bloggen sen :) så fort emelie har skickat dom!
är så himla glad för att jag har mina underbara vänner. Än hur mycket man tänker, så kommer man alltid fram till samma beslut. Jag har dom finaste vännerna. Så enkelt är det bara. Älskar er finisar! :* när jag kom hem, satt jag mig vid datorn och åt chips.. hehe, svullis! Men det är ganska vanligt det ;)
Emelie, Emelie, Rebecka, Felicia, Sabrina, Camilla, Cathrine, Mina
puss på er! :) kan ha glömt någon, men ja.

Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

puss!<3

2010-02-20 @ 23:37:47
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/
Postat av: Felicia

hihi :)

2010-02-21 @ 10:36:34
Postat av: Sabrina

PUSS PÅ MIN SKÖNA BÖNA! :*

2010-02-21 @ 12:58:20
Postat av: Rebe <3

PUSS på dig vännen <3

2010-02-21 @ 14:37:01
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0