Mysigt&varmt!


mamma har stickat jätte mysiga sockar till mig! ♥
själv skulle jag aldrig ha tålamod till att sitta och göra något sånt här. Mönstret ser ju ganska svårt ut..och jag har inte tålamod till att sticka ett par vanliga sockar ens!men jag gillar dom här! :)  riktigt snygga och även varma!

ny design igen, men nu hade jag tänkt att den får stanna :)
har suttit med den sedan middagen. Så jag kommer nog inte orka göra om den.
Hade Nationella idag, skrev en debattartikel. Jag hoppas det gick bra. Men det kändes som om att jag bara svamlade på, och inte skrev något vettigt alls. Jag får vänta och hoppas på det bästa!
Nu ikv har jag suttit och fixat med designen. Ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Klockan 21.00 är det Made in Sweden. Som jag troligen kommer att titta på!
Jag skriver lite mer senare ikv :)  puss

Kommentarer
Postat av: Rebe <3

Snygg blogg! Snygga sockar :)

saknar dig för övrigt <3

2010-02-11 @ 19:49:40
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0