Nyköpt

sjukt dålig kvalla, men det är med camen ;p
köpte hårspray Wella 37;-
som vanligt! behöver det dagligen, och i stora mängder dessutom! :)  eller ja, iaf om jag vill att mitt hår ska se ut som det gör. Annars är det typ platt!
köpte foundation Isadora 150;-
eftersom att min andra var slut! Bad felicia att köpa i Strömsund, men hon hade inga pengar! så fick gå och köpa själv :)  det var 60% rabatt på endel grejen.. efter jag hade köpt min foundation så såg jag att det fans i reastället. Men ja, skit samma :)  lever nog vidare ändå! haha ;)
köpte Mascara Black+Long 129;-
behövdes verkligen, hade en maxfactor (stavning) förut! och det var inte bra alls och tog slut på en gång! var dålig borste osv.. verkligen inget jag tipsar, kostade också 175 ;-.. inte värt det kan jag lova!

iallafall så borde jag klara mig ett tag framöver :)   Hårspray, Hårwax, Foundation & Mascara är väl det jag behöver för att överhuvudtaget gå ut, utan det känner jag mig som ett slusk! haha :p
Lyckas väl kanske att se ut som det ändå, men men! :)
Ikv kommer Älklingen hem :) ska försöka  hinna vara med henne litegrann! Höra med Rebecka om hon vill hitta på något, kanske? :)  sen får man väl se!  När jag är med dom får jag väl se.. Ikv eller Imorgon, beror på :)
ni ska ha det super till vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0