Ska bara säga...

.. god natt till er alla & sov så gott!

när jag ändå sitter och skriver här, så kan jag ju berätta om kvällens händelser.
Inte hänt så mycket, iof. Men jag åkte ner till Camilla :) vi pratade en massor! så himla skönt och prata av sig :) käkade bulle, ja. Bara myste på helt enkelt! :)
Imorgon åker jag till min underbara vän Cathrine, som bor ca. 2 mil ifrån mig.
Ska spendera min helg där, hoppas på mys!
Trots att det bara är 2 mil ifrån oss, så träffas vi ca 4-5 ggr per år. Mer är det inte.
Men dom som jag är 20 mil ifrån kan jag träffa iallafall ja, 7 ggr per år!
ajja, "så kan det gå när inte haspen är på, så att säga." Som Felicia brukar säga.
Nu ska jag hoppa i säng :)
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0