det svåraste i livet..

... är att veta om man verkligen kan lita på en person?
efter många år har jag lärt mig att man inte kan lita på vem som helst.
men man märker vilka som är falska och vilka som inte är det.
Dock finns det undantag... som du. Jag trodde du var min vän, men nej :)
visade sig att jag hade fel!
det är ju förfan skrattretande


har suttit nere med syster och diskuterat gymnasieval.
Och ja, haha vi började bråka, men slutade med att vi åt glass & cocktailfrukter!
vi kan aldrig diskutera utan bråk... men så är det väl kanske med alla "syskon"


om 2 år så :D

Kommentarer
Postat av: Bästaste Rebe <3

nej hur fel kan man ha egentligen :o

det är fan sjukt hut hon beter sig,

men det är ju hon som förlorar på det!



syskonbråk säger jag bara,

det är så för alla tror jag!



Det kommer att bli as snyggt, bruden!

2010-01-05 @ 21:30:05
URL: http://marcussonsss.blogg.se/
Postat av: Felicia

hihihihi :]

2010-01-06 @ 02:10:24
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0