GÅRDAGEN

igår var jag på middag hos familjen forslund.
och vi dryga typ bara... men blev väl roligare senare på kvällen.
iaf så när vi skulle hem , så skulle felicias föräldrar också med.
Det innebär då att det har varit musik på högsta volym i detta hus tills 4 tiden eller något.
Jag tänkte bara på att jag skulle sova, och var tvungen att plugga idag.
Men det gick bra ändå :) somnade tillslut, och nu har jag pluggat i ca 1 timme på biologin.
Jag repeterar imorgon, och på tisdag. Så ska jag nog klara provet som är på onsdag :)
Imorgon (måndag) ska vi bygga snöskulpturer, och hur det ska gå.. nja, det vet jag inte! :p
på Tisdag åker jag till Vilhelmina för att kika på skola.
Har dock redan sökt, men kan ju va bra å få titta ändå :)


Kommentarer
Postat av: Rebe <3

åker du bussen dit? <3

2010-01-24 @ 21:53:49
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0