gäsp...

..otroligt trött jag har varit nu ikv. eller ja, jag är ju trött fortfarande!
ska duscha nu, se om det gör mig piggare och sen ska jag nog sätta mig ner och kika
en annan del av köping! har beställt lite kläder ikv också!  blev två bh:ar, tre trosor och en tröja :)

tanken av att det är skola igen dödar mig. Jag orkar verkligen inte kliva upp 06:15 längre.
men jag är ju tvungen och blir tvungen att göra det i 3,5 år till!
kommer vara upptagen hela vecka, måste plugga på so:n! jätte svårt prov känns det som och osmarta jag fattar inte någonting av biggans anteckningar. Så jag får väl sitta å läsa i boken hela veckan ist!
men ska gå det med :)
vilket svammelinlägg detta blev, som vanligt!
men ni får sova så gott när ni nu ska göra det ♥
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0