kylan stiger och stiger...

ja, det är nästan hemskt. Dock stör den mig inte på något vis!
men jag är väl ganska ensam om att tycka så.
Kyla är något man får ta när man bor i Sverige och Norrland? :)
hehe, dock är det ju inte jag som behöver gå ut och hä i motorvärmaren varje morgon och kväll.
det är inte jag som behöver elda! trots att vi har jordvärme så eldar vi.
just nu väntar jag på middagen och umgås med syster och rebecka :)
alltid lika trevligt! Mamma och jag ska sätta oss ner och beställa lite kläder någon dag
framöver tror jag, skulle somsagt vilja ha lite nya bh:ar och sånt behövligt!
Nu ska jag kika runt lite på internet innan jag äter middag!
ha en trevlig fredagkväll (:



och jag ska inte klaga på läget där jag bor ;)  väldigt bra för fotografering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0