nya kläder.

En ny t-shirt från Gina Tricot och ett par nya jeansleggins från Vero Moda!
skulle egentligen köpa en kavaj, dom var jätte snygga! men jag gillade den inte när den kom på mig, på olivia var den snygg :) men inte mig! så ska se om jag ska köpa en från Gina Tricot ist! dom kavajerna är väldigt väldigt snygga ;)

idag hade jag HK prov, 6 sidor långt och väldigt drygt och svårt!
men jag hoppas jag klarar mig igenom det, så jag höjs i ämnet :)
efter maten ska jag plugga lite Engelska, sen ska jag fara på klassmöte och vi ska bestämma vart vi ska åka på klassresa! :)  vad det än blir så kommer vi att ha det bäst, för vi vår klass är bäst :) hihi puss på er!
Turkiet, Stockholm, Göteborg? .....


saknar östersund med Cathrine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0