<3

Finaste låten just nu, ni förstår nog inte hur mycket jag älskar den! Jag verkligen älskar den.. muums :D

Nu sitter jag här, alldeles själv i ett stort hus.. I väntan på att syster ska komma hem. Eftersom att ena bror stack (: Jag lagade mat också, blev currygryta m. ris elr potatis, vilket var ganska bra då..
Nu är jag även jätte less på att ha valparna, nog för att det bara är 2 kvar.. Den sista åker på Söndag, tur som är! Jag hade städat mitt rum, och det var så himla fint! (Trivs verkligen i mitt rum när det är nystädat)...  Gick ca 3 h.. så hade en av valparna varit och bajsat och pinkat på min matta, jag höll på spy ner mig.. HAha..
När syster har kommit hem , så är det nog inte speciellt länge kvar tills Rebecka och Emelie kommer hit. Rebecka ska vara här i helgen, men Emelie ska nog på dg imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0