Cooler than me

Ser ut som jag ska strypa Sabrina i vilken sekund som helst.  hehe*
Du är underbar min vän! ♥ Älskar dig sötnos :)

Dålig uppdatering har det blivit, jag sover endast om dagarna.. Så finns inte så mkt att berätta, nu längtar jag bara tills jag får börja jobba igen.. Om 1 vecka börjar jag jobba, jobbar då 2 veckor, ledig 1 sen så börjar allvaret. Känns ganska konstigt att lämna högstadiet på Strandenskolan men så himla skönt också! Känner mig fortfarande osäker på mitt val, men äsch! Får bli som det blir helt enkelt. Ikväll har jag umgåtts lite med mina fina flickor! Mli,Rebecka och syster så klart! Träffade även Jonathan och Carlos en sväng, :) Jag ska alldeles strax hoppa i säng, tänkte att jag skulle kliva upp tidigt imorgon och hjälpa min käre mor att städa övervåningen så hon kan ta nedervåningen. Sen ska jag vara snäll och hjälpa henne att handla också ;) ja, jag vet. Jag är ett änglabarn helt enkelt! haha.. hm (a)
Här står vi, en liten folksamling blev det.. Vi sjunger allsång typ (?) Jätte roligt, det här var då på åselemarknan för den som inte har fattat ;p.. höhö
Nä nu ska jag sova! Sov sött hörre ni :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0