Dagens köp.

Vilket underbart väder vi har det här idag! :D Hoppas det håller i sig nu bara :)  Idag har jag varit på byn med Mamma en sväng, pratade med min chef till mitt sommarjobb, har fått kläder och ja, nu vill jag börja jobba :)  Har handlat lite saker idag. Bilder kommer här! (: Ha en fin dag i sommarvädret!

Blev en ny kjol från Vero Moda,  Riktiga priset var 200;- Jag köpte den på rea för 100;-

Är kär i mönstret, och örhängena jag har på mig idag är begagnade men riktig coola va ? ;)
I övrigt har jag på mig ett linne från Gina Tricot 99;- och en gammal kofta.

Foundation 150;-  Mascara 129;-


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag har också en sånn kjol! :D

2010-07-28 @ 21:47:50
URL: http://oliiiviaa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0