Halllloooj

Ikväll är jag med Emma.. Det började med att jag gick upp till henne.. ok, cyklade ;) Sen så gjorde vi.. ingenting.. eh gick ner till mig, sen såååå hm började det med att hon tog sönder min schampooflaska.. Efter det hämtade vi chips och cola.. Då gick det bara en stund, då ställde hon sig vid en lampa som stog på mitt bord.. Hm.. hon stöter lampan, så att den far mot colaflaskan, som far mot mitt glas.. och glaset flyger ner i golvet.. På min fina vita matta.. och under sängen.. Efter en stund tog hon typ sönder mina rosor från 9:an också.. Haha så klantig XD
Vi börna moppe ner till badstranden också, åt äpple haha och ja, garva :D Men det är bra.. Nu vet vi inte vad vi ska hitta på.. Får väl se, hare ! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0