dag 2 och fundering..

.. dag 2 är gjord på sommarjobbet och idag var dagen till min förvånad lite bättre :) Har suttit ute hela tiden (som vanligt då) Men jag har skrapat husväggarna, sen ska det målas.. Jag tycker det är avkopplande att måla, så det blir nog bra.. Bara man slapp all knort, fy ;p har jätte mkt märken som kliar utav knorten.. inte kul de. Men får smörja in mig med ngt hehe :p Ska snart hoppa in i duschen, man känner sig hur ofräsch som helst när man är där.. men man börjar ju vänja sig lite smått :P haha

Föresten.. Så har jag börjat fundera på om man kanske skulle köpa sig ett Macro? (: Känner att jag är i stort behov utav ett eftersom jag ofta fotar saker på nära håll, men med ett standardobjektiv kommer man inte när alls.. Så får se hur det blir med den saken :) Något bra tips på macro? 
 Eller kanske ett AF NIKKOR 50/1,8D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0