Dagens

Dagens låt: young dad- hoffmaestro
Dagens frisyr: vanliga
Dagens smink: foundation, rouche (stavning), mascara,ögonskugga,puder
Dagens klädsel: leggins, två linnen, kofta
Dagens planer: sova? dator
Dagens vill ha: löshår, roligare sommarlov
Dagens saknad: alla far/morsföräldrar, allt som går att sakna..
Dagens drog: musiken.. vatten
Dagens tråkigaste: Mamma skrämde mig
Dagens finaste: hrm, valparna
Dagens kram: mamma
Dagens humör: sådär
Dagens mående: yr
Dagens borde: ringa min handledare
Dagens parfym: hrm, vet ej vad den heter! ;o
Dagens bästa: ehh, åt god middag :]
Dagens sämsta: eehh hungrig konstant xD
Dagens sysselsättning: valparna
Dagens köp: inget.
Dagens längtan: sommarjobb
Dagens fundering: vad ska jag göra nästa vecka på mitt job?
Dagens middag: Biff m. sallad och broccoli
Dagens kärlek: ingen
Dagens skratt: lovisa drog ngt torrt skämt
Dagens tanke: ingen aning
Dagens irritationsobjekt: eehhh ingen, mig sj kanske
Dagens smycke: lila armband, två ringar, örhängen, halsband
Dagens önskan: ingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0