Fotografi - Min helg


Matilda Söderberg  / Nikon D40-18-55

Min helg var varit bra
, på fredagkväll var jag tillsammans med Emelie och Magda :) Mycket trevligt faktiskt. Vi tittade på film, pratade och käkade chips och drack cola! hihi
Igår var jag ute med valparna en hel del, jag fotade medans och hade det riktigt skönt :) På kvällen kom släkten och vi firade att jag och min syster gick ut 9:an förra veckan + att bror tog studenten. Vi hade det trevligt, vissa blev lite runn under fötterna ;) men det är ju som det ska va då!

Imorgon börjar jag jobba, min första dag på mitt sommarjobb. Vad jag vet än så länge så ska jag måla en stuga, men sen vet jag inte så mkt mer :) För jag tycker att måla en stuga, ja det borde väl inte ta 2 veckor?... Hoppas jag inte iallafall! :) Slutar 1 varje dag, så det är slappa dagar när det gäller tiderna iallafall.  Ha det bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0