Fotopromenad

Foto: Matilda Söderberg Kamera: Nikon D40

Jag och mamma tog oss en promenad efter maten :) Vilket var super skönt.. Jag tog med mig kameran och här ovan ser ni två bilder sen promenaden. Mitt fotosug går i vågor, nu vill jag fota hela tiden i princip! Men andra dagar kanske jag inte alls är sugen på att fota.. men men det är väl så med allt antar jag ;)
Dagen har gått bra, ganska dryg men funkade väl.. Känns inte så kul att behöva vara där i 9 dagar till.. Men jag ska väl härda ut antar jag! pengar ska jag ha, punkt slut! hihi
Nu ska jag ta mig ett glas cola för det har jag gjort mig förtjänt av haha.. hmm.. elr jag kanske ska låta bli. FÅR SE! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0