helg

nu är helgen slut och jag har haft det riktigt trevligt. I fredags var det ju klassfest och det var väl trevligt ;p haha.. igår var vi på någon fest hos någon knepig människa.. men jaa haha lite knepigt var det faktiskt.. eller ja, mkt!

Jag har börjat på en diet, så jag får inte dricka något annat än vatten elr ja, kaffe till frukost också :) men annars inget, hittils har det gått bra men den här dieten håller på i 13 dagar. Och man ska gå ner 5-17 kg så det låter ju bra haha! får hoppas på det bästa :)

Sov hos Rebecka inatt och fan vad jag sov gott! ;)  Om man jämför med natten innan.. hm. haha! Nej nu ska jag fortsätta att se alvin och gänget 2! :)  Dom är ju så söta :) haha ..  Bilder från examen får ni senare idag! (kanske) Får se om jag hinner. Pusss

Kommentarer
Postat av: -Cajsa

Hej!



Det skulle varit otroligt snällt om du ville lägga 3 röster på min bild i en foto tävling HÄR:

http://tezzilicious.blogg.se/category/tavlingar.html

Är nummer 10..



Tack i förhand.. :)

Säg till så jag kan tacka dig om du röstar. :)

2010-06-14 @ 10:23:06
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0