NERVÖS- skolavslutningen 2010

I år går jag ut 9:onde klass och det är med blandade känslor, ska bli så skönt att lämna vissa..men vissa kommer man ju sakna så himla mycket också! Iallafall så har jag precis duschat.. ska väl sminka mig runt kvart över 6 kanske.. Efter det väntar jag på att Karolina Ska komma och fixa mitt och Lovisas hår :) Sen är det bara på med klänningen och lite smycken, sen iväg till kyrkan..

Dock är jag väldigt nervös.. Ska ju sjunga I dina ögon och kan inte hela låten.. så jag ska ha papper. Men då ska jag inte ha glasögon, så jag hoppas att jag ser någonting! :o jaja.. nog tjatat.. Vill bara att ni ska önska mig ett stort lycka till och hoppas för guds skull att det går bra XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0