S O M M A R- Outfit

Gammal klänning bara :) Men lite somrigt huh?

Dagen har gått superfort och jag har inte gjort speciellt mkt på jobbet.. Började med att måla klart det lilla som var kvar på huset :) Fortsatte med att skrapa bort chittet som var löst på fönsterna plus övrigt på de.. Sen väntade jag på att färgen skulle komma, så började måla dörren :)  sen var det lunch, efter lunchen gick jag ut i solen och satte mig på en pall..  Satt där i ca 1,5 h.. mycket skönt!  Chittade i ca 20 min.. sen slutade jag.. Hihi mkt skönt faktiskt!
Hann även med en springtur när jag kom hem, otroligt skönt!


Kommentarer
Postat av: Rebe

Jävla sötnos du är! <3

2010-06-30 @ 11:30:45
URL: http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0