S o m m a r var é du?

Bra fråga, ingen värkar kunna svara på det ändå. Det bara blåser och jäklas utomhus.. nej! Ge oss fint väder här uppe i norr ;) 


Emelie sov hos mig denna natt och vi hade det ganska trevligt, dock blev det mkt dator sittande som vanligt. Vi har en tendens till att sitta vid datan när vi är ilag. Vi får bryta den vanan helt enkelt. Ikväll ska vi två också hitta på någonting, men vad vet vi inte riktigt än. Ska vänta på att Lovisa och mamma ska komma in efter deras promenad så kan jag åka ner till Dorotea, eftersom Lovisa ska ner också så kan vi köra tsm! :)
När jag kommer hem ska jag nog bara sitta framför datorn och nörda mig som vanligt. Vi ser väl!
Jag var tänkt att ladda upp en video på valparna som jag filmade idag. Ska se om jag får till det! Laddar upp den så fort jag får någon ordning på det! hehe



Emelie hade snyggskorna!

Jag idag.
Gina Linnen
Gina Kofta
Kapahl Leggins
Örhängen från H&M
Armband (presenter)
Halsband (present)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0